Producenci
Bestsellery
Krzesło w stylu francuskim RIMINI
Krzesło w stylu francuskim RIMINI
425,00 zł
Krzesło Bari Belldeco
Krzesło Bari Belldeco
899,00 zł
szt.
Świecznik Barok Old smukły 1D BELLDECO
Świecznik Barok Old smukły 1D BELLDECO
59,00 zł
Nowości

Dostawa mebli na zamówienie

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione w naszym sklepie meble zostały dostarczone pod wskazany adres jak najszybciej po ich wykonaniu i zgodnie z deklarowanymi terminami. Mając na uwadze bezpieczeństwo wysyłanych mebli korzystamy z doświadczonego przewoźnika, który oferuje specjalistyczny transport mebli bezpośrednio na adres Zamawiającego. Jest to firma zewnętrzna, z którą nasza firma współpracuje od wielu lat: mebel z magazynu transportowany jest bezpośrednio na wskazany w zamówieniu adres dostawy. Dzięki temu unika się przeładunków, które zawsze mają miejsce w przypadku korzystania z usług firm kurierskich. Z uwagi na to, że kierowca, który dostarcza Państwu meble, każdego dnia pokonuje setki kilometrów, zgodnie z ułożonym wcześniej harmonogramem dostaw, musi ściśle tego harmonogramu przestrzegać, aby każdemu z Państwa zamówienie zostało dostarczone we wskazanym dniu i przedziale godzinowym, uprzejmie prosimy Państwa o zapoznanie się z poniższymi informacjami i pamiętanie o nich w wyznaczonym dniu dostawy. Prosimy także, abyście Państwo upewnili się, że pod Państwa adres, może podjechać samochód dostawczy - biorąc pod uwagę zarówno przepisy prawa drogowego, jak i warunki dojazdu (szerokość ulicy, dróg, zakaz wjazdu dla samochodów powyżej określonego tonażu itp.)

O wszystkich zasadach dostawy, które opisujemy poniżej, informujemy także na karcie każdego mebla oraz w Regulaminie sklepu, którego akceptacja jest dobrowolna, aczkolwiek niezbędna do realizacji zamówienia. W przypadku dodatkowych pytań dotyczących realizacji dostawy z przyjemnością na nie odpowiemy, udzielając wszelkich dodatkowych informacji. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: tel. 71 725 45 00 w godzinach wskazanych w zakładce Kontakt. Pytania możecie Państwo kierować także na adres e-mail: bok@milemaison.pl

 

Termin wysyłki zamówienia

Wszystkie zamówienia realizowane są w kolejności złożenia. Termin ten jest taki sam dla wszystkich mebli z tej kolekcji, niezależnie od tego czy jest to mebel duży (np. biblioteka) czy mały (np. półka). Dłuższy termin realizacji, który jest obecnie, wynika z dwóch aspektów: z bardzo dużej ilości zamówień na meble, które odnotowujemy w ostatnim okresie, a także z trudnej sytuacji na rynku, związanej z ogólnoświatowym kryzysem pandemicznym, którego konsekwencją są okresowe braki niektórych komponentów, a także ze zmniejszoną ilością obsady pracującej na jednej zmianie. Wierzymy, że po zakończeniu tej trudnej sytuacji, wrócimy do krótszych terminów realizacji.  Na czas wskazany na karcie mebla jako termin wysyłki mebla (wysyłka w: x-x dni) składają się: wykonanie mebla, transport mebla z fabryki do magazynu, z którego będzie wydany do dostawy do Państwa, sprawdzenie mebla pod kątem zgodności z zamówieniem, wydanie go przewoźnikowi oraz dostarczenie do Państwa przez przewoźnika. Termin ten liczony jest od dnia następnego po zaksięgowaniu Państwa płatności i obejmuje dni robocze, nie dni kalendarzowe. Do wskazanego na karcie mebla terminu wysyłki należy dodatkowo doliczyć czas na dostawę przez przewoźnika do Państwa, który wynosi od 5 do 10 dni roboczych. Gdy zamówiony przez Państwa mebel jest już wykonany, zostaje przewieziony z fabryki do magazynu centralnego w transporcie razem z innymi meblami wykonanymi dla naszych klientów. Taki transport realizowany jest raz lub dwa razy w miesiącu i razem z załadunkiem w fabryce oraz rozładunkiem w magazynie trwa ok. tygodnia. Następnie wszystkie meble z transportu są weryfikowane pod kątem zgodności wykonania ze złożonymi zamówieniami - na weryfikację potrzebujemy kilku dni roboczych. W międzyczasie wysyłamy do Państwa informację o tym, wskazując orientacyjny termin dostawy - na tym etapie wskazywany przedział czasowy z reguły obejmuje ok. 2 tygodnie. Po zweryfikowaniu wszystkich zamówień, uzupełnieniu przez Państwa płatności (jeśli wybrano płatność w dwóch ratach), kierujemy do przewoźnika listę dostaw do zrealizowania, prosząc o wyznaczenie daty dostawy do każdego z klientów. Każdego miesiąca realizujemy jedną lub dwie transzy dostaw - każda transza składa się z określonej liczby zamówień. Po otrzymaniu od przewoźnika harmonogramu dostaw, przesyłamy Państwu informację w tej sprawie, podając datę i przedział czasowy (kilkugodzinny). W potwierdzeniu zamówienia, które wysyłane jest do Państwa bezpośrednio po złożeniu przez Państwa zamówienia, przewidywany termin wysyłki wskazywany jest w godzinach (są to wymogi systemu operacyjnego) - są to godziny uwzględniające tylko dni robocze, wyliczając maksymalny termin dostawy należy pominąć godziny przypadające na dni soboty, niedziele i dni świąteczne.

 

Termin dostawy

Datę i przedział godzinowy dostawy wyznacza przewoźnik. Są to godziny od 6.00 rano do 22.00. O terminie dostawy informujemy Państwa za pośrednictwem sms, gdy otrzymamy od przewoźnika harmonogram dostaw. Na adres e-mail wysyłamy do Państwa informację, że termin dostawy został wyznaczony. Prosimy pamiętać o tym, że w ramach bezpłatnej dostawy mebli przewoźnik nie umożliwia umówienia dostawy na konkretny dzień i konkretną godzinę. Taka możliwość jest przez niego oferowana w ramach tak zwanego transportu dedykowanego - koszt takiego transportu przewoźnik wycenia każdorazowo indywidualnie, a opłacany jest przez Kupującego. Wysokość tego kosztu jest uzależniona od adresu dostawy oraz ilości i wielkości mebli. Jeżeli chcielibyście Państwo skorzystać z transportu dedykowanego, prosimy o skontaktowanie się z nami przed złożeniem zamówienia - zwrócimy się do przewoźnika o wycenę usługi. Koszt transportu dedykowanego waha się w przedziale od 600 zł do 1600 zł netto.

W wyjątkowych sytuacjach, z uwagi na trudności logistyczne lub z przyczyn losowych, niezależnych od przewoźnika, może się zdarzyć, że ustalony termin, o którym zostaliście Państwo poinformowani, zostanie  przesunięty - w takiej sytuacji niezwłocznie o tym Państwa informujemy. Może się również pojawić niezależne od kierowcy opóźnienie na trasie i tym samym przesunięcie ustalonej godziny dostawy. W każdym z tych przypadków, uprzejmie prosimy o wyrozumiałość. 

Kierowca kontaktuje się na ok. 30 minut przed dostawą. Jest dla nas bardzo ważne, aby transport mebla odbył się jak najsprawniej i bez jakichkolwiek problemów, dlatego zwracamy się z ogromną prośbą o obecność pod adresem dostawy w wyznaczonym terminie i przedziale czasowym - z uwagi na to, że trasa w danym dniu wiedzie przez wiele miejscowości, może zdarzyć się sytuacja, że kierowca nie będzie mógł oczekiwać pod adresem dłużej niż 15 minut - zasada ta została wprowadzona w trosce o naszych klientów i służy temu, by dostawa do kolejnego klienta, który oczekuje na dostawę, nie była opóźniona. Maksymalny możliwy czas oczekiwania pod adresem dostawy w przypadku nieobecności odbiorcy, zależy od harmonogramu transportu i ustalonych godzin pozostałych do zrealizowania dostaw.

 

Usługa pomocy we wniesieniu

Bezpłatna dostawa obejmuje wydanie mebla/mebli z samochodu i nie obejmuje wniesienia. Nie obejmuje również przenoszenia mebli/mebla na terenie osiedla zamkniętego, na które nie można wjechać samochodem dostawczym. Kierowca realizuje trasę samodzielnie, zatem nie ma możliwości wnoszenia mebli. Bezpłatna dostawa obejmuje tylko wydanie mebla/mebli z samochodu, uprzejmie zatem prosimy o zapewnienie sobie pomocy do odbioru mebla od przewoźnika (przynajmniej dwóch osób). Na terenie całego kraju świadczona jest usługa pomocy we wniesieniu - pomoc świadczy kierowca, usługę wycenia indywidualnie na miejscu, płatna jest ona do jego rąk. Zakres cenowy tej usługi wynosi od 20 zł do 250 zł. Przewoźnik ma możliwość wystawienia faktury vat. Jeśli chcieliby Państwo poprosić o wycenę usługi pomocy we wniesieniu przed złożeniem zamówienia, prosimy o przesłanie nam następujących informacji: specyfikacja planowanego zamówienia (symbole mebli lub linki do nich), abyśmy mogli przewoźnikowi przedstawić ilość mebli, ich gabaryty i wagę, adres dostawy, informacji czy pod budynek można podjechać większym samochodem, czy jest to budynek jednorodzinny czy wielorodzinny, na które piętro miałaby być zrealizowana usługa wniesienia, czy jest winda.

 

Dodatkowe informacje

Zdajemy sobie sprawę, że również z Państwa strony mogą nastąpić różne zdarzenia losowe, uniemożliwiające odbiór mebla we wskazanym terminie i godzinie. Jeśli jednak nie zostaniemy o tym poinformowani odpowiednio wcześniej, będziecie Państwo musieli ponieść koszt kolejnej dostawy, w przypadku nieodebrania mebla we wskazanym przez przewoźnika terminie, o którym Państwo zostali poinformowani. Koszt takiej dostawy szacowany jest na kwotę od 200 zł netto do 500 zł netto i zależy od adresu dostawy i gabarytów mebli. Kolejny termin dostawy jest uzależniony od harmonogramów przewoźnika i może wynosić od kilku dni do 4 tygodni. Mebel wydawany jest do ponownego transportu dopiero po opłaceniu kosztu tej dostawy na konto sklepu.

 

Sposób dostawy mebli i przygotowanie mebli do użytkowania

Większość mebli nie wymaga montażu po dostarczeniu - dostarczane są już w stanie zmontowanym. Wystarczy  je zatem rozpakować i ustawić, usuwając wcześniej ochronne, drewniane deseczki umocowane pod meblem, których celem jest zabezpieczenie mebla na czas transportu. Meble należy ustawić na prawidłowo wypoziomowanym podłożu. Ustawienie mebla na niewypoziomowanej podłodze lub z nieusuniętymi deseczkami może skutkować uszkodzeniem mebla: mogą pojawić się krzywizny w drzwiczkach, szuflady i drzwiczki mogą się źle zamykać, ponieważ ustawienie na tych deseczkach powoduje, że mebel nie będzie prawidłowo wypoziomowany. Reklamacja takich uszkodzeń nie będzie mogła być uwzględniona.

Niektóre meble dostarczane są ze zdemontowanymi nogami, które należy przymocować za pomocą dołączonych śrub. Meble dostarczane w ten sposób to: stoły, niektóre konsole, sekretarzyki, niektóre biurka. W przypadku mebli z półkami, które nie są zamontowane na stałe należy zamontować w specjalnie przygotowanych żłobieniach podpórki na półki, a następnie półki. W przypadku wnoszenia mebli, które mają u dołu mebla przewożone półki, należy to robić w pionie z najwyższą starannością, by nie dopuścić do tego by półki swobodnie się przemieszczały po wnętrzu mebla.

Meble, które są bardzo dużymi bryłami dostarczane są w dwóch elementach: duże szafy, biblioteki, kredensy. Element górny należy po prostu ustawić na dolnym - meble są wówczas stabilne, ale sugerujemy, by we własnym zakresie zamontować z tyłu mebla zabezpieczenie, które połączy obie części. Zabezpieczenie to nie jest dołączane do mebli, ale można je kupić w niemal każdym sklepie z artykułami technicznymi. 

Największe szafy i biblioteki dostarczane są w kilku zmontowanych modułach, które należy połączyć. Meble, które dostarczane są w elementach do samodzielnego montażu to: łóżka i biblioteka PS406. Łóżka dostarczane są w kilku opakowaniach: osobno wezgłowie, część tylna, boczne podłużnice, deseczki stanowiące podstawę pod materac. Kilka ogromnych bibliotek składa się z kilku części, które należy ustawić obok siebie lub jedna na drugiej. Niekiedy należy zamontować górny gzyms (kilka śrubek do wkręcenia w przygotowane miejsca).

W przypadku dodatkowych pytań dotyczących realizacji dostawy prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: tel. 71 725 45 00 lub na adres e-mail: bok@milemaison.

Zaloguj się

Infolinia sklepu:

71 725 45 00

bok@milemaison.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium