Producenci
Bestsellery
Krzesło w stylu francuskim RIMINI
Krzesło w stylu francuskim RIMINI
390,00 zł
Krzesło Bari Belldeco
Krzesło Bari Belldeco
636,00 zł
szt.
Świecznik złoty wysoki Barok Old BELLDECO
Świecznik złoty wysoki Barok Old BELLDECO
118,00 zł
Kinkiet prowansalski 082
Kinkiet prowansalski 082
99,00 zł
szt.
Nowości
Szafa kuchenna spiżarka
Szafa kuchenna spiżarka
6 202,00 zł
szt.
Zegar gabinetowy Deluxe
Zegar gabinetowy Deluxe
369,00 zł
szt.
Lampion Vintage  4B
Lampion Vintage 4B
349,00 zł
szt.
Lampion Vintage  4A
Lampion Vintage 4A
469,00 zł
szt.
Dostawa mebli na zamówienie

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione w naszym sklepie meble zostały dostarczone pod wskazany adres jak najszybciej po ich wykonaniu i zgodnie z deklarowanymi terminami. Mając na uwadze bezpieczeństwo wysyłanych mebli korzystamy z doświadczonego przewoźnika, który oferuje specjalistyczny transport mebli bezpośrednio na adres Zamawiającego. Jest to firma zewnętrzna, z którą nasza firma współpracuje od wielu lat: mebel z magazynu transportowany jest bezpośrednio na wskazany w zamówieniu adres dostawy. Dzięki temu unika się niepotrzebnych przeładunków, które zawsze mają miejsce w przypadku korzystania z usług tradycyjnych firm kurierskich. Z uwagi na to, że kierowca, który dostarcza Państwu meble, każdego dnia pokonuje setki kilometrów, zgodnie z ułożonym wcześniej harmonogramem dostaw, musi ściśle tego harmonogramu przestrzegać, aby każdemu z Państwa zamówienie zostało dostarczone we wskazanym dniu, uprzejmie prosimy Państwa o zapoznanie się z poniższymi informacjami i pamiętanie o nich w wyznaczonym dniu dostawy. Prosimy także, abyście Państwo upewnili się, że pod Państwa adres, może podjechać samochód dostawczy - biorąc pod uwagę zarówno przepisy prawa drogowego, jak i warunki dojazdu (szerokość ulicy, dróg, zakaz wjazdu dla samochodów powyżej określonego tonażu itp.)

O wszystkich zasadach dostawy, które opisujemy poniżej, informujemy także na karcie każdego mebla oraz w Regulaminie sklepu, który przed zamówieniem musi zostać przez Państwa zaakceptowany, ale w przypadku dodatkowych pytań dotyczących realizacji dostawy z przyjemnością na nie odpowiemy, udzielając dodatkowych informacji. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: tel. 71 725 45 00 w godzinach wskazanych w zakładce Kontakt. Pytania możecie Państwo kierować także na adres e-mail: bok@milemaison.pl

 

Termin dostawy

Gdy zamówiony przez Państwa mebel jest już wykonany, zostaje przewieziony do magazynu centralnego. Nasz sklep wysyła do Państwa informację o tym, wskazując orientacyjny termin dostawy i pytając o Państwa ewentualną nieobecność we wskazanym przedziale dat (przedział ten z reguły obejmuje ok. 2 tygodnie). Następnie kierujemy do przewoźnika listę dostaw do zrealizowania, prosząc o wyznaczenie daty transportu. Każdego miesiąca realizujemy dwie transze dostaw - każda transza składa się z określonej liczby zamówień.

Datę i przedział godzinowy dostawy wyznacza przewoźnik. Są to godziny od 6.00 rano do 22.00. O terminie dostawy informujemy Państwa za pośrednictwem sms, gdy otrzymamy od przewoźnika harmonogram dostaw. Na adres e-mail wysyłamy do Państwa informację, że termin dostawy został wyznaczony. Prosimy pamietać o tym, że w ramach bezpłatnej dostawy mebli przewoźnik nie umożliwia umówienia dostawy na konkretny dzień i konkretną godzinę. Taka możliwość jest przez niego oferowana w ramach tak zwanego transportu dedykowanego - koszt takiego transportu przewoźnik wycenia każdorazowo indywidualnie, a opłacany jest przez Kupującego. Wysokość tego kosztu jest uzależniony od adresu dostawy oraz ilości i wielkości mebli. Jeżeli chcielibyście Państwo skorzystać z transportu dedykowanego, prosimy o skontaktowanie się z nami przed złożeniem zamówienia - zwrócimy się do przewoźnika o wycenę usługi. Koszt transportu dedykowanego waha się w przedziale od 600 zł do 1600 zł netto.

W wyjątkowych sytuacjach, z uwagi na trudności logistyczne lub z przyczyn losowych, niezależnych od przewoźnika, może się zdarzyć, że ustalony termin, o którym zostaliście Państwo poinformowani, zostanie  przesunięty - w takiej sytuacji niezwłocznie o tym Państwa informujemy. Może się również pojawić niezależne od kierowcy opóźnienie na trasie i tym samym przesunięcie ustalonej godziny dostawy. W każdym z tych przypadków, uprzejmie prosimy o wyrozumiałość. 

Dodatkową ważną informacją jest to, że kierowca pod adresem dostawy, w przypadku Państwa nieobecności w wyznaczonej godzinie, będzie mógł oczekiwać maksymalnie 20-30 minut. Maksymalny możliwy czas oczekiwania pod adresem dostawy w przypadku nieobecności odbiorcy, zależy od harmonogramu transportu i ustalonych godzin pozostałych do zrealizowania dostaw.

 

Wnoszenie mebli

W ramach dostawy, którą oferujemy Państwu bezpłatnie, nie jest uwzględniona usługa wniesienia mebla. Nie obejmuje ona również przenoszenia mebli/mebla na terenie osiedla zamkniętego lub na jakimkolwiek terenie, na który nie można wjechać samochodem dostawczym. Bezpłatna dostawa obejmuje tylko wydanie mebla/mebli z samochodu, uprzejmie zatem prosimy o zapewnienie sobie pomocy do odbioru mebla od przewoźnika (przynajmniej dwóch osób). Kierowca realizuje trasę samodzielnie i z tych względów nie wykonuje usługi wniesienia. Przewoźnik w wybranych rejonach Polski oferuje jednak usługę wniesienia, zatem w przypadku chęci lub konieczności skorzystania z niej, prosimy o skontaktowanie się z nami przed złożeniem zamówienia - zwrócimy się do przewoźnika z zapytaniem o możliwość wykonania usługi i jej koszt. Prosimy pamiętać, że po wyznaczeniu terminu dostawy nie ma już możliwości zamówienia tej usługi, nawet jeśli w danym rejonie jest świadczenia. Koszt usługi wniesienia ponosi Kupujący. Płatny jest on przy odbiorze mebli, gotówką do rąk kierowcy - przewoźnik ma możliwość wystawienia faktury vat. Jeśli chcieliby Państwo poprosić o wycenę usługi wniesienia, prosimy o przesłanie nam następujących informacji: specyfikacja planowanego zamówienia (symbole mebli lub linki do nich), abyśmy mogli przewoźnikowi przedstawić ilość mebli, ich gabaryty i wagę, adres dostawy, informacji czy pod budynek można podjechać większym samochodem, czy jest to budynek jednorodzinny czy wielorodzinny, na które piętro miałaby być zrealizowana usługa wniesienia, czy jest winda (dotyczy budynków wielorodzinnych). 

 

 

Pomoc we wniesieniu

Przewoźnik oferuje na terenie całego kraju pomoc we wniesieniu - usługa pomocy wykonywana jest przez kierowcę i każdorazowo wyceniana indywidualnie. Koszt tej usługi opłaca Kupujący do rąk kierowcy. Zakres cenowy wynosi od 20 zł do 100 zł. Przewoźnik ma możliwość wystawienia faktury vat. Jeśli chcieliby Państwo poprosić o wycenę usługi pomocy we wniesieniu, prosimy o przesłanie nam następujących informacji: specyfikacja planowanego zamówienia (symbole mebli lub linki do nich), abyśmy mogli przewoźnikowi przedstawić ilość mebli, ich gabaryty i wagę, adres dostawy, informacji czy pod budynek można podjechać większym samochodem, czy jest to budynek jednorodzinny czy wielorodzinny, na które piętro miałaby być zrealizowana usługa wniesienia, czy jest winda.

Usługę tę może również na miejscu wycenić kierowca.

 

 

Dodatkowe informacje

Zdajemy sobie sprawę, że również z Państwa strony mogą nastąpić różne zdarzenia losowe, uniemożliwiające odbiór mebla we wskazanym terminie i godzinie. Jeśli jednak nie zostaniemy o tym poinformowani odpowiednio wcześniej, będziecie Państwo musieli ponieść koszt kolejnej dostawy, w przypadku nieodebrania mebla we wskazanym przez przewoźnika terminie, o którym Państwo zostali poinformowani. Koszt takiej dostawy szacowany jest na kwotę od 200 zł netto do 500 zł netto i zależy od adresu dostawy i gabarytów mebli. Kolejny termin dostawy jest uzależniony od harmonogramów przewoźnika i może wynosić od kilku dni do 3 tygodni. Mebel wydawany jest do ponownego transportu dopiero po opłaceniu kosztu tej dostawy na konto sklepu.

 

O wszystkich powyższych zasadach informujemy także w Regulaminie sklepu na stronie https://milemaison.pl/Regulamin-Sklepu oraz na stronie z ogólnymi informacjami o dostawie: https://www.milemaison.pl/Dostawa 

 

W przypadku dodatkowych pytań dotyczących realizacji dostawy prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: tel. 71 725 45 00 lub na adres e-mail: bok@milemaison.

Zaloguj się

Infolinia sklepu:

71 725 45 00

bok@milemaison.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium