Producenci
Bestsellery
Krzesło w stylu francuskim RIMINI
Krzesło w stylu francuskim RIMINI
680,00 zł
Krzesło Bari Belldeco
Krzesło Bari Belldeco
789,00 zł
Świecznik złoty wysoki Barok Old BELLDECO
Świecznik złoty wysoki Barok Old BELLDECO
99,00 zł
Krzesło rustykalne LIMENA 885A
Krzesło rustykalne LIMENA 885A
540,00 zł
szt.
Nowości

Reklamacje i zwroty

Informujemy, że na dni od 24.05-03.06.2022 zaplanowaliśmy w naszym sklepie przerwę wakacyjną.

W tym czasie infolinia oraz biuro obsługi klienta będą nieczynna

Reklamacje oraz zwroty składane w tym czasie rozpatrywane będą od 06.06.2022 r. 

 

Infolinia sklepu będzie czynna od 6 czerwca 2022 r.

Reklamacje

Wysyłając kupione produkty, pakujemy je z najwyższą starannością, zabezpieczając bardzo dokładnie, aby nie zniszczyły się podczas transportu. Gdyby jednak coś poszło nie tak, gdyby produkt został uszkodzony, gdyby miał wadę, której nie odkryliśmy - pozostajemy do Państwa dyspozycji, aby jak najsprawniej rozwiązać każdy problem. W takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem e-mail na adres: reklamacje@milemaison.pl 

Życzymy naszym Klientom, aby reklamacje się nie zdarzały, jednakże w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze uszkodzeń, wad fabrycznych, uszkodzeń powstałych w trakcie transportu bądź niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu, prosimy o zapoznanie się z informacjami na temat sposobu i terminu złożenia reklamacji:

Konsument po wykryciu wady ma prawo:
a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny art. 560 par. 1
b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna; art. 560 par. 1
c. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad; art. 561 par. 1
d. żądać usunięcia wady. art. 561 par. 1

Reklamację (pismo określające niezgodność oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązania) należy kierować na adres reklamacje@milemaison.pl lub na adres sklepu Mile Maison. Reklamację można złożyć na formularzu, który jest zawsze dołączony do potwierdzenia zamówienia - jest to tylko wzór, a nie obowiązkowy dokument.

Do złożonej reklamacji wysyłanej na adres: reklamacje@milemaison.pl prosimy dołączyć zdjęcia prezentujące reklamowany produkt w całości (np. cały mebel) oraz zdjęcia prezentujące reklamowane wady, usterki, mankamenty, niedoskonałości.

Adres do odsyłania reklamowanych produktów: ul. Parkowa 22 55-330 Gałów

Sklep Mile Maison działa w zgodzie z obowiązującym prawem i przestrzega wszystkich praw swoich Klientów. Z uwagi na złożoność zagadnień rękojmi i reklamacji, zachęcamy Państwa również do zajrzenia na stronę UOKiK http://www.uokik.gov.pl i na stronę Federacji Konsumentów http://www.federacja-konsumentow.org.pl/, które szczegółowo opisują uprawnienia Konsumenta. Działamy zgodnie z informacjami, które tam się znajdują.

Informujemy także, że konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

 

Odstąpienie od umowy

Prawo do odstąpienia od umowa kupna zawartej w sklepie internetowym, bez konieczności podawania przyczyn i bez ponoszenia kosztów (z wyjątkiem kosztów określonych w art.33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy o prawach konsumenta) w terminie 14 dni od daty odebrania towaru przysługuje Konsumentowi oraz Usługobiorcy lub Klientowi będącemu osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb: w naszym sklepie są to meble z kolekcji Muszyna, Lawendowa Prowansja, Tarnobrzeg, meble Midsty i szafki łazienkowe z marmurowym blatem, które wykonywane są zgodnie ze wskazaną specyfikacją (kolorystyka, rodzaj drewna, sposób wykończenia, opcjonalnie wymiary). W przypadku wskazanych mebli nie będziecie mogli Państwo skorzystać z prawa odstąpienia od umowy bez konieczności podawania przyczyn i bez ponoszenia kosztów (z wyjątkiem kosztów określonych w art.33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy o prawach konsumenta) w terminie 14 dni od daty odebrania towaru

  

W jakim terminie można odstąpić od umowy kupna?

Jeśli są Państwo Konsumentem albo Usługobiorcą lub Klientem będącym osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarcze mają Państwo prawo odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny w terminie 14 dni od od dnia, w którym weszliście Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszliście Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

 

W jaki sposób można odstąpić od umowy kupna?

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy nas o tym poinformować mailem wysłanym na adres zwroty@milemaison.pl lub na adres pocztowy sklepu Mile Maison w terminie wskazanym wyżej. Możecie Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz odstąpienia od umowy jest zawsze dołączony do potwierdzenia zamówienia, które wysłamy na adres mailowy po złożeniu zamówienia. 

 

W jakim terminie nastąpi zwrot pieniędzy?

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwo sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

 

W jakim terminie i gdzie należy odesłać zwracany produkt?

Prosimy o odesłanie nam rzeczy na adres sklepu Mile Maison niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślecie Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Zwracamy uwagę, że zgodnie z regulaminem sklepu Mile Maison bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi osoba dokonująca zwrotu. W przypadku rzeczy wielkogabarytowej (np. mebel, lustro), która wysyłana jest na paletach lub takiej, która nie może być ze względu na swój charakter odesłana w zwykły sposób pocztą, bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy szacowane są minimalnie na kwotę od ok. 100 zł (paczka wielkogabarytowa lub zwykła z opcją sortowania ręcznego), a maksymalnie na kwotę około 300 zł za jedną paletę lub jedną paczkę wielkogabarytową i ciężką  (ilość potrzebnych palet, paczek zależy od wagi i gabarytów rzeczy, które są odsyłane).

Adres do odsyłania produktów: ul. Parkowa 22 55-330 Gałów

W przypadku zwrotu dywanów producenta Rugs Factory, Jaipur Rugs, Nullom prosimy o zwrot na adres: Marzena Dudkowska Magazyn MM Willowa 1 05-462 Majdan Tel 513 544 831

Nazwa producenta dywanu wskazana jest na karcie produktu dywanu

 

W jaki sposób należy odesłać zwracany produkt?

Produkt, który Państwo zwracacie musi dotrzeć do nas w stanie nienaruszonym. Produkt ten nie może być używany, nie może być zniszczony, przybrudzony. Należy dochować należytej staranności przy pakowaniu odsyłanego produktu oraz przy zabezpieczeniu przesyłki przed ewentualnymi uszkodzeniami w transporcie. W potwierdzeniu zamówienia, które zostaje do Państwa wysłane po złożeniu zamówienia znajduje się dokument: Zalecenia dotyczące odsyłania produktów - znajdziecie w nim Państwo bardzo szczegółowe porady i wskazówki jak prawidłowo zabezpieczyć produkt, przesyłkę i jak prawidłowo ją nadać.

Nasi doradcy służą wszelką radą i pomocą, jak należy prawidłowo przygotować do przewozu odsyłany przedmiot i jak prawidłowo zlecić przesyłkę. Jeśli zatem moglibyśmy Państwu podpowiedzieć, w jaki sposób zapakować konkretny przedmiot lub jeśli potrzebujecie Państwo dodatkowych informacji w związku z odstąpieniem od umowy, nasi konsultanci zawsze udzielą potrzebnej porady. Zawsze jesteśmy do Państwa dyspozycji. 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Rejestracja

Infolinia sklepu:

71 725 45 00

sklep@milemaison.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium