Producenci
Bestsellery
Krzesło w stylu francuskim RIMINI
Krzesło w stylu francuskim RIMINI
425,00 zł
Krzesło Bari Belldeco
Krzesło Bari Belldeco
899,00 zł
szt.
Świecznik Barok Old smukły 1D BELLDECO
Świecznik Barok Old smukły 1D BELLDECO
59,00 zł
Promocje
Dekoracja Etno pióra
Dekoracja Etno pióra
210,00 zł 99,00 zł
szt.
Zegar Belldeco Vintage owal
Zegar Belldeco Vintage owal
490,00 zł 350,00 zł
szt.
Żyrandol vintage z kryształkami
Żyrandol vintage z kryształkami
1 189,00 zł 770,00 zł
szt.
Zegar ścienny okrągły czarny Belldeco
Zegar ścienny okrągły czarny Belldeco
647,00 zł 520,00 zł
szt.
Nowości
Zegar ścienny Wood Old Belldeco
Zegar ścienny Wood Old Belldeco
390,00 zł
szt.
Zegar ścienny Wood Old Belldeco
Zegar ścienny Wood Old Belldeco
439,00 zł
szt.
Zegar czarny zębatki Nero Gold
Zegar czarny zębatki Nero Gold
649,00 zł
szt.
Zegar czarny zębatki Nero Gold
Zegar czarny zębatki Nero Gold
459,00 zł
szt.

Reklamacje i zwroty

 

Informacje o reklamacji

 

Wysyłając kupione przez Ciebie produkty, pakujemy je z najwyższą starannością, zabezpieczając bardzo dokładnie, aby nie zniszczyły się podczas transportu. Gdyby jednak coś poszło nie tak, gdyby produkt został uszkodzony, gdyby miał wadę, której nie odkryliśmy - pozostajemy do Twojej dyspozycji, aby jak najsprawniej rozwiązać każdy problem. Zadzwoń lub napisz e-mail na adres: reklamacje@milemaison.pl 

Życzymy naszym Klientom, aby reklamacje się nie zdarzały, jednakże w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze uszkodzeń, wad fabrycznych, uszkodzeń powstałych w trakcie transportu bądź niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu, prosimy o zapoznanie się z informacjami na temat sposobu i terminu złożenia reklamacji:

Konsument po wykryciu wady ma prawo:
a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny art. 560 par. 1
b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna; art. 560 par. 1
c. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad; art. 561 par. 1
d. żądać usunięcia wady. art. 561 par. 1

Reklamację (pismo określające niezgodność oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązania) należy kierować na adres reklamacje@milemaison.pl lub na adres sklepu Mile Maison. Reklamację możesz złożyć na formularzu, który został dołączony do potwierdzenia zamówienia, które otrzymałeś na adres mailowy po złożeniu zamówienia  - pamiętaj jednak, że jest to tylko wzór, a nie obowiązkowy dokument.

Do złożonej reklamacji wysyłanej na adres: reklamacje@milemaison.pl prosimy dołączyć zdjęcia prezentujące reklamowany produkt w całości (np. cały mebel) oraz zdjęcia prezentujące reklamowane wady, usterki, mankamenty, niedoskonałości.

 

Adres do odsyłania reklamowanych produktów:

ul. Parkowa 22 55-330 Gałów

W przypadku reklamacji dywanów producenta Rugs Factory, Jaipur Rugs, Nullom prosimy o odesłanie produktu na adres: DTW LOGISTICS TRELLIS HOME Kopytów 44e 05-870 Błonie - nazwa producenta dywanu wskazana jest na karcie produktu dywanu

 

Zwróć uwagę na to, by tak zabezpieczyć produkt i nadać go takim sposobem, aby produkt dotarł do nas bez uszkodzeń powstałych w trakcie transportu. Służymy wszelką radą i pomocą, jak należy to zrobić prawidłowo. Zależy nam na tym, aby uniknąć uszkodzenia produktu i aby umożliwić Ci ewentualnie otrzymanie odszkodowania od firmy kurierskiej, w razie gdyby do uszkodzenia doszło. Wiele rzeczy jest istotnych przy zlecaniu firmie kurierskiej przesyłki: odpowiednie oznaczenie kartonów, podanie faktycznej zawartości przesyłki, ubezpieczenie przesyłki, odpowiednie zabezpieczenie przedmiotu w kartonie, zapakowanie w odpowiednie opakowanie. 

Optymalnie by było, gdyby odsyłany produkt, który reklamujesz, był w oryginalnym opakowaniu, z oryginalnym zabezpieczeniem styropianowym, ponieważ one zapewniają lepsze zabezpieczenie produktu na czas transportu i sprzyjają ochronie przed jego uszkodzeniem.

Zwracamy się z prośbą o bezpieczne zapakowanie zwracanego produktu i o zwrócenie uwagi, aby produkt zapakowany był tak, aby nie przesuwał się w głównym kartonie. Jeśli jest to szkło, porcelana, ceramika, lampy, meble - prosimy o zabezpieczenie przesyłki folią bąbelkową lub innym materiałem, amortyzującym ewentualne wstrząsy (poduszki powietrzne, specjalne wypełniacze). Wszelkie puste przestrzenie w paczce muszą zostać wypełnione. Jeśli odsyłany mebel był dostarczony na palecie, prosimy o odesłanie go również na palecie, aby był on odpowiednio zabezpieczony. W przypadku, gdy mebel dostarczono w paczce za pośrednictwem firmy DTS aktualna nazwa: ZADBANO sugerujemy odesłanie go na palecie, ponieważ firma ta ma specjalne procedury transportu ciężkich mebli w paczkach, nie na paletach, ponadto jest odbierana i dostarczana zawsze przez dwóch pracowników, co ułatwia przenoszenie. 

Przesyłka zawierająca mebel, szkło, porcelanę, lampę powinna zostać nadana przesyłką z opcją NIESTANDARDOWA lub DELIKATNA aby nie sortowano jej automatycznie.

Jeśli jest to dywan, prosimy o takie zapakowanie, aby dywan nie został ubrudzony w trakcie transportu.

Sugerujemy ubezpieczenie przesyłki na kwotę wynikającą z wartości jej zawartości. Zwracamy także uwagę na wynikającą z prawa przewozowego konieczność podania prawdziwej zawartości przesyłki w liście przewozowym. Sugerujemy oznaczenie kartonów naklejkami Uwaga! Ostrożnie! Szkło!, a także Góra/dół.

Sugerujemy wykonanie zdjęć paczki/palety w momencie przekazywania jej kurierowi - w taki sposób, aby widoczna była z każdej strony wraz z widoczną etykietą przewozową.

Zgodnie z prawem przewozowym przewoźnik (firma kurierska) jest zwolniony od odpowiedzialności jeżeli uszkodzenie przesyłki powstały co najmniej z jednej z następujących przyczyn: braku, niedostateczności lub wadliwości opakowania rzeczy. Jeżeli przesyłka zostanie źle zabezpieczona i przedmiot ulegnie zniszczeniu, uznanie reklamacji przez przewoźnika może być utrudnione.

Prosimy o przesłanie nam w wiadomości e-mail numeru listu przewozowego wraz z informacją, jaką firmą kurierską została nadana przesyłka, abyśmy mogli pomóc Ci monitorować proces doręczenia nam przesyłki.

 

Sklep Mile Maison działa w zgodzie z obowiązującym prawem i przestrzega wszystkich praw swoich Klientów. Z uwagi na złożoność zagadnień rękojmi i reklamacji, zachęcamy Cię również do tego, byś zajrzał na UOKiK http://www.uokik.gov.pl i na stronę Federacji Konsumentów http://www.federacja-konsumentow.org.pl/, które szczegółowo opisują uprawnienia Konsumenta. Działamy zgodnie z informacjami, które tam znajdziesz.

Informujemy także, że konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

 

Informacje o zwrotach

Prawo do odstąpienia od umowa kupna zawartej w sklepie internetowym, bez konieczności podawania przyczyn i bez ponoszenia kosztów (z wyjątkiem kosztów określonych w art.33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy o prawach konsumenta) w terminie 14 dni od daty odebrania towaru przysługuje Konsumentowi oraz Usługobiorcy lub Klientowi będącemu osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb: w naszym sklepie są to meble z kolekcji Muszyna, Lawendowa Prowansja i Tarnobrzeg, które wykonywane są zgodnie ze wskazaną specyfikacją (kolorystyka, opcjonalnie wymiary).

Zwracany produkt nie może być uszkodzony, używany, przybrudzony, nie może nosić śladów użytkowania. Prosimy, aby zwracane dywany miały oryginalnie przyklejoną metkę na spodzie dywanu. Zwróć uwagę na to, by tak zabezpieczyć produkt i nadać go takim sposobem, aby produkt dotarł do nas nieuszkodzony. Służymy wszelką radą i pomocą, jak należy to zrobić prawidłowo. Zależy nam na tym, aby uniknąć uszkodzenia produktu i aby umożliwić Ci ewentualnie otrzymanie odszkodowania od firmy kurierskiej, w razie gdyby do uszkodzenia doszło. Wiele rzeczy jest istotnych przy zlecaniu firmie kurierskiej przesyłki: odpowiednie oznaczenie kartonów, podanie faktycznej zawartości przesyłki, ubezpieczenie przesyłki, odpowiednie zabezpieczenie przedmiotu w kartonie, zapakowanie w odpowiednie opakowanie. 

Optymalnie by było, gdyby zwracany produkt był w oryginalnym opakowaniu, z oryginalnym zabezpieczeniem styropianowym, ponieważ one zapewniają lepsze zabezpieczenie produktu na czas transportu i sprzyjają ochronie przed jego uszkodzeniem.

Zwracamy się z prośbą o bezpieczne zapakowanie zwracanego produktu i o zwrócenie uwagi, aby produkt zapakowany był tak, aby nie przesuwał się w głównym kartonie. Jeśli jest to szkło, porcelana, ceramika, lampy, meble - prosimy o zabezpieczenie przesyłki folią bąbelkową lub innym materiałem, amortyzującym ewentualne wstrząsy (poduszki powietrzne, specjalne wypełniacze). Wszelkie puste przestrzenie w paczce muszą zostać wypełnione. Każdy wrażliwy przedmiot (mebel, lampa, szkło) powinien być zapakowany tak w kartonie, aby nie stykał się on ze ścianą kartonu. Prosimy także o owinięcie produktu folią bąbelkową - niezależnie od dodatkowych wypełniaczy.

Jeśli zwracany mebel był dostarczony na palecie, prosimy o odesłanie go również na palecie, aby był on odpowiednio zabezpieczony. W przypadku, gdy mebel dostarczono w paczce za pośrednictwem firmy DTS aktualna nazwa: ZADBANO sugerujemy odesłanie go na palecie, ponieważ firma ta ma specjalne procedury transportu ciężkich mebli w paczkach, nie na paletach, ponadto jest odbierana i dostarczana zawsze przez dwóch pracowników, co ułatwia przenoszenie. 

Przesyłka zawierająca mebel, szkło, porcelanę, lampę powinna zostać nadana przesyłką z opcją NIESTANDARDOWA lub DELIKATNA aby nie sortowano jej automatycznie.

Jeśli jest to dywan, prosimy o takie zapakowanie, aby dywan nie został ubrudzony w trakcie transportu.

Sugerujemy ubezpieczenie przesyłki na kwotę wynikającą z wartości jej zawartości. Zwracamy także uwagę na wynikającą z prawa przewozowego konieczność podania prawdziwej zawartości przesyłki w liście przewozowym. Sugerujemy oznaczenie kartonów naklejkami Uwaga! Ostrożnie! Szkło!, a także Góra/dół.

Sugerujemy wykonanie zdjęć paczki/palety w momencie przekazywania jej kurierowi - w taki sposób, aby widoczna była z każdej strony wraz z widoczną etykietą przewozową.

Zgodnie z prawem przewozowym przewoźnik (firma kurierska) jest zwolniony od odpowiedzialności jeżeli uszkodzenie przesyłki powstały co najmniej z jednej z następujących przyczyn: braku, niedostateczności lub wadliwości opakowania rzeczy. Jeżeli przesyłka zostanie źle zabezpieczona i przedmiot ulegnie zniszczeniu, uznanie reklamacji przez przewoźnika może być utrudnione.

Prosimy o przesłanie nam w wiadomości e-mail numeru listu przewozowego wraz z informacją, jaką firmą kurierską został nadany zwrot, abyśmy mogli pomóc Ci monitorować proces doręczenia nam przesyłki.

 

W jakim terminie mogę odstąpić od umowy kupna?

Jeśli jesteś Konsumentem albo Usługobiorcą lub Klientem będącym osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarcze masz prawo odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny w terminie 14 dni od od dnia w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy.

 

W jaki sposób mogę to zrobić?

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o tym mailem wysłanym na adres zwroty@milemaison.pl lub na adres pocztowy sklepu Mile Maison w terminie wskazanym wyżej. Możesz skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz odstąpienia od umowy został dołączony do potwierdzenia zamówienia, które otrzymałeś na adres mailowy po złożeniu zamówienia. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, abyś wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Ci prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Bardzo ważne dla przyjęcia zwrotu jest to, aby produkt, który zwracasz, nie był uszkodzony, używany, przybrudzony.

 

Kiedy i gdzie mam odesłać zwracane rzeczy?

Odeślij nam rzecz na adres sklepu Mile Maison niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni. Zwracamy uwagę, że zgodnie z regulaminem sklepu Mile Maison bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi osoba dokonująca zwrotu. W przypadku rzeczy wielkogabarytowej (np. mebel, lustro), która wysyłana jest na paletach lub takiej która nie może być ze względu na swój charakter odesłana w zwykły sposób pocztą, bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy szacowane są minimalnie na kwotę od ok. 80 zł (paczka wielkogabarytowa lub zwykła z opcją sortowania ręcznego), a maksymalnie na kwotę około 200 zł za jedną paletę lub jedną paczkę wielkogabarytową i ciężką  (ilość potrzebnych palet, paczek zależy od wagi i gabarytów rzeczy, które są odsyłane).

 

Adres do odsyłania produktów:

ul. Parkowa 22 55-330 Gałów

W przypadku zwrotu dywanów producenta Rugs Factory, Jaipur Rugs, Nullom prosimy o zwrot na adres: DTW LOGISTICS TRELLIS HOME Kopytów 44e 05-870 Błonie - nazwa producenta dywanu wskazana jest na karcie produktu dywanu

 

 

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb: w naszym sklepie są to meble z kolekcji Muszyna, Lawendowa Prowansja i Tarnobrzeg, które wykonywane są zgodnie ze wskazaną specyfikacją (kolorystyka, sposób wykończenia, opcjonalnie wymiary, rodzaj drewna).

 

Zaloguj się

Infolinia sklepu:

71 725 45 00

bok@milemaison.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium