Producenci
Bestsellery
Krzesło w stylu francuskim RIMINI
Krzesło w stylu francuskim RIMINI
425,00 zł
Krzesło Bari Belldeco
Krzesło Bari Belldeco
899,00 zł
szt.
Świecznik Barok Old smukły 1D BELLDECO
Świecznik Barok Old smukły 1D BELLDECO
59,00 zł
Nowości
Stół kwadratowy Belldeco Bristol White
Stół kwadratowy Belldeco Bristol White
1 950,00 zł
szt.
Stolik okrągły Bristol White Belldeco
Stolik okrągły Bristol White Belldeco
1 070,00 zł
szt.
Stolik kawowy Bristol White Belldeco
Stolik kawowy Bristol White Belldeco
2 360,00 zł
szt.
Ławka Bristol White Belldeco
Ławka Bristol White Belldeco
2 190,00 zł
szt.

Reklamacje i zwroty

 

Informacje o reklamacji

 

Wysyłając kupione przez Ciebie produkty, pakujemy je z najwyższą starannością, zabezpieczając bardzo dokładnie, aby nie zniszczyły się podczas transportu. Gdyby jednak coś poszło nie tak, gdyby produkt został uszkodzony, gdyby miał wadę, której nie odkryliśmy - pozostajemy do Twojej dyspozycji, aby jak najsprawniej rozwiązać każdy problem. Zadzwoń lub napisz e-mail na adres: reklamacje@milemaison.pl 

Życzymy naszym Klientom, aby reklamacje się nie zdarzały, jednakże w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze uszkodzeń, wad fabrycznych, uszkodzeń powstałych w trakcie transportu bądź niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu, prosimy o zapoznanie się z informacjami na temat sposobu i terminu złożenia reklamacji:

Konsument po wykryciu wady ma prawo:
a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny art. 560 par. 1
b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna; art. 560 par. 1
c. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad; art. 561 par. 1
d. żądać usunięcia wady. art. 561 par. 1

Reklamację (pismo określające niezgodność oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązania) należy kierować na adres reklamacje@milemaison.pl lub na adres sklepu Mile Maison. Reklamację możesz złożyć na formularzu, który został dołączony do potwierdzenia zamówienia, które otrzymałeś na adres mailowy po złożeniu zamówienia  - pamiętaj jednak, że jest to tylko wzór, a nie obowiązkowy dokument.

Do złożonej reklamacji wysyłanej na adres: reklamacje@milemaison.pl prosimy dołączyć zdjęcia prezentujące reklamowany produkt w całości (np. cały mebel) oraz zdjęcia prezentujące reklamowane wady, usterki, mankamenty, niedoskonałości.

 

Adres do odsyłania reklamowanych produktów:

ul. Parkowa 22 55-330 Gałów

W przypadku reklamacji dywanów producenta Rugs Factory, Jaipur Rugs, Nullom prosimy o odesłanie produktu na adres: DTW LOGISTICS TRELLIS HOME Kopytów 44e 05-870 Błonie - nazwa producenta dywanu wskazana jest na karcie produktu dywanu.

 

Sklep Mile Maison działa w zgodzie z obowiązującym prawem i przestrzega wszystkich praw swoich Klientów. Z uwagi na złożoność zagadnień rękojmi i reklamacji, zachęcamy Cię również do tego, byś zajrzał na UOKiK http://www.uokik.gov.pl i na stronę Federacji Konsumentów http://www.federacja-konsumentow.org.pl/, które szczegółowo opisują uprawnienia Konsumenta. Działamy zgodnie z informacjami, które tam znajdziesz.

Informujemy także, że konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

 

Informacje o zwrotach

Prawo do odstąpienia od umowa kupna zawartej w sklepie internetowym, bez konieczności podawania przyczyn i bez ponoszenia kosztów (z wyjątkiem kosztów określonych w art.33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy o prawach konsumenta) w terminie 14 dni od daty odebrania towaru przysługuje Konsumentowi oraz Usługobiorcy lub Klientowi będącemu osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb: w naszym sklepie są to meble z kolekcji Muszyna, Lawendowa Prowansja, Tarnobrzeg, meble Midsty i szafki łazienkowe z marmurowym blatem, które wykonywane są zgodnie ze wskazaną specyfikacją (kolorystyka, rodzaj drewna, sposób wykończenia, opcjonalnie wymiary). W przypadku wskazanych mebli nie będziesz mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy bez konieczności podawania przyczyn i bez ponoszenia kosztów (z wyjątkiem kosztów określonych w art.33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy o prawach konsumenta) w terminie 14 dni od daty odebrania towaru

 

 

W jakim terminie mogę odstąpić od umowy kupna?

Jeśli jesteś Konsumentem albo Usługobiorcą lub Klientem będącym osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarcze masz prawo odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny w terminie 14 dni od od dnia w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy.

 

W jaki sposób mogę to zrobić?

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o tym mailem wysłanym na adres zwroty@milemaison.pl lub na adres pocztowy sklepu Mile Maison w terminie wskazanym wyżej. Możesz skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz odstąpienia od umowy został dołączony do potwierdzenia zamówienia, które otrzymałeś na adres mailowy po złożeniu zamówienia. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, abyś wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Ci prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Bardzo ważne dla przyjęcia zwrotu jest to, aby produkt, który zwracasz, nie był uszkodzony, używany, przybrudzony.

 

Kiedy i gdzie mam odesłać zwracany produkt?

Odeślij nam rzecz na adres sklepu Mile Maison niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni. Zwracamy uwagę, że zgodnie z regulaminem sklepu Mile Maison bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi osoba dokonująca zwrotu. W przypadku rzeczy wielkogabarytowej (np. mebel, lustro), która wysyłana jest na paletach lub takiej, która nie może być ze względu na swój charakter odesłana w zwykły sposób pocztą, bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy szacowane są minimalnie na kwotę od ok. 100 zł (paczka wielkogabarytowa lub zwykła z opcją sortowania ręcznego), a maksymalnie na kwotę około 300 zł za jedną paletę lub jedną paczkę wielkogabarytową i ciężką  (ilość potrzebnych palet, paczek zależy od wagi i gabarytów rzeczy, które są odsyłane).

Adres do odsyłania produktów:

ul. Parkowa 22 55-330 Gałów

W przypadku zwrotu dywanów producenta Rugs Factory, Jaipur Rugs, Nullom prosimy o zwrot na adres: Marzena Dudkowska Magazyn MM Willowa 1 05-462 Majdan Tel 513 544 831

Nazwa producenta dywanu wskazana jest na karcie produktu dywanu

 

W jaki sposób mam odesłać zwracany produkt?

Produkt, który zwracasz musi dotrzeć do nas w stanie nienaruszonym. Produkt ten nie może być używany, nie może być zniszczony, przybrudzony, nie może nosić śladów użytkowania (np. w przypadku dywanów nie może nosić śladu ustawienia na nim mebli, obuwia, chodzenia, prosimy aby miał także oryginalnie przyklejoną metkę na spodzie dywanu).

Służymy wszelką radą i pomocą, jak należy prawidłowo przygotować do przewozu odsyłany przedmiot i jak prawidłowo zlecić przesyłkę. Jeśli zatem moglibyśmy Ci podpowiedzieć w jaki sposób zapakować konkretny przedmiot lub jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji w związku z odstąpieniem od umowy, zadzwoń do nas, a nasi konsultanci udzielą Ci potrzebnej porady. Pamiętaj, że zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji. 

Zaloguj się

Infolinia sklepu:

71 725 45 00

sklep@milemaison.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium